آخرین اخبار
کد مطلب: 73068
به درجه بسيجي ام افتخار ميکنم
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2104
به گزارشسلام لردگان به نقل از خبرگزاري بلاغ ؛ مادر شهيد محمد منتظر قائم  در گفتگو با  ناترينگ گفت:محمد در روز تولد نبي مکرم اسلام روز 25شهريور 1363 در شهرستان نکا  به دنيا آمد. ازهمان دوران کودکي علاقه خاصي به ائمه اطهار و مسائل ديني داشت تا جايي که در هفت سالگي باوجود مخالفتهاي ما بدون سحري روزه مي گرفت.

وي افزود:خصوصيات اخلاقي بارزي در محمد بود که اطرافيان را مجذوب خود مي کرد و تحت تاثير قرار مي داد.در انجام دستورات ديني وسواس و دقت خاصي به خرج مي داد مخصوصا براي نماز اول وقت اشتياق و توجه وصف ناپذيري داشت ،احترام ويژه اي براي بزرگان ، خانواده و همسر خود قائل بود. سه بار پاي پياده به مشهد رفت.

مادر شهيد در ادامه تصريح کرد: باوجود اينکه پيشنهاد کاري مختلفي داشت اما بخاطر علاقه به فعاليت در بسيج و ارادت زيادي که به رهبري داشت تمام تلاش خود را کرد و 4 روز بعد از ازدواج به گردان صابرين ملحق شد.

خانم غلام نژاد بيان کرد: آرزوي بزرگ محمد شهادت در راه خدا بود و به آرزويش رسيد هميشه  به همسرش سفارش مي کرد در تربيت فرزندش کوشش کند تا مدافع ولايت و اسلام باشد. در دوران کودکي اش خوابي ديدم ،حالا که شهيد شده است تعبير ان خواب را بيشتر درک ميکنم . محمد امانتي در دست من بود که به صاحبش برگردانده شد و اميدوارم امانتدار خوبي بوده باشم.

پدر شهيد منتظر قائم نيز در اين گفتگو شرکت کرد و سخنان خود را در دو جمله خلاصه کرد و گفت: خيلي چيزها از ايمان (محمد) ياد گرفتم خونسردي و آرامش عجيبي داشت ؛يک بار از او پرسيدم درجه نظامي تو در سپاه چيست گفت: هر درجه اي  داشته باشم مهم نيست آخرش همان بسيجي ام و به اين درجه افتخار ميکنم.

گفتني است محمد منتظر قائم بدليل علاقه فراوان به شهيد محمد منتظر قائم فرمانده سپاه يزد و اعتقاد براينکه همه منتظر قائم هستيم نام خانوادگي خود را از غلام نژاد سفيدکوهي به منتظر قائم تغيير داد.از اين شهيد يک فرزند کوچک به نام محمد طاها به يادگار مانده است.

به گزارش بلاغ ،محمد منتظر قائم در 13 شهريور 1390 به دست گروهک پژاک در ارتفاعات جاسوسان کردستان به درجه رفيع شهادت نائل شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس